NL | FR  AANMELDEN
HOME

OPLEIDINGEN

 

Klantgerichtheid

Een bedrijf bestaat enkel met en door zijn klanten. Het is dus uitermate belangrijk om de huidige en toekomstige noden van de klant te begrijpen, te voldoen aan zijn eisen en pro-actief aan zijn verwachtingen tegemoet te komen. Hoe kan u een competitief voorstel op de markt brengen, de klantgerichtheid van uw team bevorderen en duurzame relaties met uw klant opbouwen : Het inlossen van zijn verwachtingen en behoeftes ?
Werkvorm
Klassikale opleiding
Doelgroep
Alle medewerkers binnen het bedrijf die in direct contact komen met klanten; medewerkers van de klantendienst en de klachtenbehandeling, commerciële medewerkers…
Doelen
• Herkennen van de belangrijke magische momenten bij de klant
• Zowel de interne als externe klant tevreden stellen
• Opwaarderen van uw merk en uw mogelijkheden
• Een klantgerichte houding en cultuur binnen uw bedrijf bewerkstelligen
• Uw luistervaardigheid en uw klantgerichte houding ontwikkelen
• Het efficiënt behandelen van moeilijke situaties en klachten
• Begeleiden van uw dienst en uw team richting de klant
Deelnemersniveau
Geen deelnemersniveau vereist
Taal
NL
Duur opleiding
1 dag
Opleidingsdata
1/12/2025
Adres
In opleidingsbedrijf
Team Power
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
België
Route
Aantal uren zelfstudie
geen
Certificatie/diploma
Neen
Max. aantal deelnemers
10
Individuele prijs
€ 550 excl BTW
Groepsprijs
Groepsprijs tot 12 personen: € 1650 excl BTW

Team Power

Telefoon
Bel +32 2 771 76 23 met onze groeten
Adres
Avenue Arnaud Fraiteur 15/23
1050 Brussel
Route
Activiteiten
Ga naar opleidingen

Cursus

Team Power

Klantgerichtheid


Aanvrager





Facturatiegegevens